VERZENDING EN RETOURNEREN

Wij proberen uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van de betaling te versturen.
Als werkdag wordt beschouwd: elke officiële werkdag van de week. Dit zijn maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen en de dagen in het weekend.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een verzendbevestiging per e-mail.

De verwerkings- en levertijd van de pakketdienst bedraagt 2 tot 5 werkdagen.
De tijd, waarbinnen uw pakket daadwerkelijk wordt geleverd, hangt van meerdere omstandigheden af. De aangegeven levertijd is gebaseerd op de standaardtijd (“doorlooptijd”), die door de pakketdienst is opgegeven.

Levering aan postbusadressen is niet mogelijk.
Een postbus is een uniek adresseerbare, afsluitbare kast bestemd voor de ontvangst van post, gesitueerd in het postkantoor of in een ander daarvoor bestemd gebouw.

Het bewijs van levering.
Pakketten worden verzonden met “Track & Trace”. Dit betekent dat de verzendstatus van een pakket kan en zal worden gecontroleerd. Het volgsysteem wordt gebruikt om te achterhalen of uw pakket werd afgeleverd, wie voor ontvangst tekende en andere relevante informatie. Wanneer het volgsysteem van de pakketdienst aangeeft dat een pakket werd afgeleverd, dan geldt dit als het absolute en onweerlegbare bewijs van levering.

Retourneren
Bent u met uw bestelling niet tevreden? Binnen 14 dagen na levering kunt u producten zonder opgaaf van reden retourneren, waarna wij het aankoopbedrag minus de verzendkosten terugbetalen.
De kosten voor retourzendingen komen voor rekening van de koper. Na ontvangst van de zending en na goedkeuring van de staat van de geretourneerde producten, wordt het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen de 30 dagen op uw rekening teruggestort.
Leest u ook het onderdeel Algemene voorwaarden van onze website van onze website. 

LET OP: Een product kan alleen worden geretourneerd indien het zich nog ongebruikt in de originele, ongeschonden en ongeopende verpakking bevindt. Retournering van reeds geopende producten is niet mogelijk. De kosten van terugzending komen voor uw rekening. Wij nemen geen ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten in ontvangst!

Retourzendingen worden alleen als volgt verwerkt:

  • Stuurt u ons eerst een e-mail bericht.
  • Vermeld daarin het factuurnummer en/of het ordernummer en uw adresgegevens.
  • Vermeld alvast ook het banknummer, respectievelijk het IBAN en BIC/Swift nummer, waarop het bedrag terugbetaald kan worden.
  • Na ontvangst van uw bericht zenden wij u een e-mail met daarin het adres, waarnaar u het pakket dient terug te zenden.
  • Verpak het ongeschonden, ongeopende en ongebruikte product in de originele verpakking, dusdanig dat beschadiging tijdens terugzending wordt vermeden.
  • Zorg voor voldoende frankering. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
  • Verstuur het pakje per aangetekende post of per koerier.
  • Zodra wij het pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons een bevestigingsemail en storten wij het geld op uw bankrekening, Afhankelijk van uw bank kan dit nog enkele dagen duren eer het op uw rekening is bijgeschreven.

TRIMWORLD BV
Lijnbaansgracht 382hs
1017XC Amsterdam


Gewijzigd: Januari 2017